DEFECTEN EN STORINGEN
Defecten en beschadiging bij levering
Merkt u na ontvangst van uw bestelling defecten? Neem direct contact met ons op om dit te melden. Wij beoordelen na ontvangst van uw melding wat een passende oplossing is.
Voor beschadigingen op die ontstaan zijn tijdens het transport, gelieve direct aan de transporteur te melden, tevens afbeeldingen maken van de schade. Neem verder direct contact met ons op om dit te melden. Wij beoordelen na ontvangst van uw melding wat een passende oplossing is.
Defecten of storing melden binnen de garantieperiode
Is er sprake van een defect of storing binnen de garantieperiode? Neem direct contact met ons op. Na ontvangst van uw melding, zullen wij beoordelen op welke manier het defect of de storing verholpen kan worden.
Indien nodig worden onderdelen of het apparaat vervangen, repareren wij het apparaat in onze werkplaats of komt een servicemonteur bij u langs. De voorrijkosten en het arbeidsloon zijn door de garantie gedekt.
RETOURNEREN
Herroepingsrecht niet van toepassing
Omdat wij uitsluitend zakelijke klanten bedienen, is het herroepingsrecht voor consumenten niet van toepassing op onze webshop. Dit betekent dat retourneren slechts in beperkte mate mogelijk is.
Mocht u niet zeker zijn over het apparaat, dan kunt u iedere dag contact opnemenom uw vragen te stellen via telefoon en e-mail. Onze adviseurs staan voor u klaar met het beste advies op maat.
Retourneren
Retourneren is enkel mogelijk indien HorecaHeaven daar schriftelijke toestemming voor heeft verleend. Indien u uw bestelling wilt retourneren, dient u dit aan ons te melden door contact met ons op te nemen. Uw retouraanvraag wordt vervolgens door ons beoordeeld. Zodra uw retouraanmelding schriftelijk of per email is goedgekeurd, kunt u uw bestelling retour sturen.
In deze gevallen is retourneren mogelijk:
- Een verkeerd product besteld
- Verkeerd product ontvangen
De volgende voorwaarden gelden voor retourneren:
- Het te retourneren product moet in de opgeopende en originele verpakking worden geretourneerd;
- De retouraanmelding dient schriftelijk of per email door HorecaHeaven goedgekeurd te zijn;
Geretourneerde bestellingen worden niet teruggenomen indien:
- Deze gebruikt zijn
- Deze beschadigd zijn
- Maatwerk speciaal voor u betreft
- Speciaal voor u zijn besteld
- Wanneer de orginele verpakking is geopend of beschadigd
Condities
- Retour te zenden bestellingen dienen binnen 7 werkdagen na ontvangst van de bestelling worden gemeld. Dit kan per e-mail of telefoon. Zodra de retouraanmelding door ons schriftelijk of per email is goedgekeurd, kunt u uw bestelling retour sturen.
- De te retour zending moet binnen 7 werkdagen na aanmelding van de retour aan ons geretourneerd en door ons ontvangen zijn.
- De retourzending moet zijn voorzien van een retourbon, die u ontvangt bij goedkeuring van het retour door HorecaHeaven, Deze dient volledige ingevuld te zijn.
- De retourzending kan worden verstuurd naar: Horecaheaven BV, afdeling expeditie, Nijverheidsweg 12, Doetinchem.
- De retourzending dient franko aan ons te worden verstuurd. Niet, geheel, franko zendingen worden door ons geweigerd.
Kosten retourzending
De kosten voor het retourneren zijn voor rekening van de afnemer en dienen franco gefrankeerd te zijn, met uitzondering van door ons verkeerd geleverde goederen of beschadigde levering. Retouren dienen ten allen tijde voldoende gefrankeerd te worden.
Daarnaast vragen wij een vergoeding voor de retourkosten. Dit bedraagt 20% van het totale aankoopbedrag tenzij anders schriftelijk is overeengekomen.
Verwerking en terugbetaling
Na ontvangst van een retour, wordt het bedrag zo spoedig mogelijk teruggestort op het bij ons bekende rekeningnummer. De verzendkosten worden niet teruggestort, tenzij anders is overeengekomen.