Logo Horeca Heaven
ma - vr: 08:30 - 17:00 +31 (0)85 0768 998
Logo Horeca Heaven Account

U dient eerst in te loggen

Inloggen Registreren
Logo Horeca Heaven

Uw winkelwagen is leeg.

Klantenservice

Storingen en goederen retour

DEFECTEN EN STORINGEN

Defecten en beschadiging bij levering
Merkt u na ontvangst van uw bestelling defecten? Neem direct contact met ons op om dit te melden. Wij beoordelen na ontvangst van uw melding wat een passende oplossing is.
Voor beschadigingen op die ontstaan zijn tijdens het transport, gelieve direct aan de transporteur te melden, tevens afbeeldingen maken van de schade. Neem verder direct contact met ons op om dit te melden. Wij beoordelen na ontvangst van uw melding wat een passende oplossing is.

Defecten of storing melden binnen de garantieperiode
Is er sprake van een defect of storing binnen de garantieperiode? Neem direct contact met ons op. Na ontvangst van uw melding, zullen wij beoordelen op welke manier het defect of de storing verholpen kan worden.
Indien nodig worden onderdelen of het apparaat vervangen, repareren wij het apparaat in onze werkplaats of komt een servicemonteur bij u langs. De voorrijkosten en het arbeidsloon zijn door de garantie gedekt.

RETOURNEREN
Herroepingsrecht niet van toepassing
Omdat wij uitsluitend zakelijke klanten bedienen, is het herroepingsrecht voor consumenten niet van toepassing op onze webshop. Dit betekent dat retourneren slechts in beperkte mate mogelijk is.

Mocht u niet zeker zijn over het apparaat, dan kunt u iedere dag contact opnemenom uw vragen te stellen via telefoon en e-mail. Onze adviseurs staan voor u klaar met het beste advies op maat.

Retourneren
Retourneren is enkel mogelijk indien HorecaHeaven daar schriftelijke toestemming voor heeft verleend. Indien u uw bestelling wilt retourneren, dient u dit aan ons te melden door contact met ons op te nemen. Uw retouraanvraag wordt vervolgens door ons beoordeeld. Zodra uw retouraanmelding schriftelijk of per email is goedgekeurd, kunt u uw bestelling retour sturen. 

In deze gevallen is retourneren mogelijk:
- Een verkeerd product besteld
- Verkeerd product ontvangen

De volgende voorwaarden gelden voor retourneren: 
- Het te retourneren product moet in de opgeopende en originele verpakking worden geretourneerd;
- De retouraanmelding dient schriftelijk of per email door HorecaHeaven goedgekeurd te zijn;

Geretourneerde bestellingen worden niet teruggenomen indien:
- Deze gebruikt zijn
- Deze beschadigd zijn
- Maatwerk speciaal voor u betreft
- Speciaal voor u zijn besteld
- Wanneer de orginele verpakking is geopend of beschadigd

Condities
- Retour te zenden bestellingen dienen binnen 7 werkdagen na ontvangst van de bestelling worden gemeld. Dit kan per e-mail of telefoon. Zodra de retouraanmelding door ons schriftelijk of per email is goedgekeurd, kunt u uw bestelling retour sturen.
- De te retour zending moet binnen 7 werkdagen na aanmelding van de retour aan ons geretourneerd en door ons ontvangen zijn.
- De retourzending moet zijn voorzien van een retourbon, die u ontvangt bij goedkeuring van het retour door HorecaHeaven, Deze dient volledige ingevuld te zijn.
- De retourzending kan worden verstuurd naar: Horecaheaven BV, afdeling expeditie, Nijverheidsweg 12, Doetinchem.
- De retourzending dient franko aan ons te worden verstuurd. Niet, geheel, franko zendingen worden door ons geweigerd. 

Kosten retourzending
De kosten voor het retourneren zijn voor rekening van de afnemer en dienen franco gefrankeerd te zijn, met uitzondering van door ons verkeerd geleverde goederen of beschadigde levering. Retouren dienen ten allen tijde voldoende gefrankeerd te worden. 
Daarnaast vragen wij een vergoeding voor de retourkosten. Dit bedraagt 20% van het totale aankoopbedrag tenzij anders schriftelijk is overeengekomen.

Verwerking en terugbetaling
Na ontvangst van een retour, wordt het bedrag zo spoedig mogelijk teruggestort op het bij ons bekende rekeningnummer. De verzendkosten worden niet teruggestort, tenzij anders is overeengekomen.

Subsidie regeling EIA 2020

Grootkeukenapparatuur die in aanmerking komt voor Energie Investerings Aftrek, de EIA.

Veel grootkeukenapparatuur komt ook in 2020 in aanmerking voor de Energie-investeringsaftrek (EIA). Dat betekent in feite dat de belastingdienst meebetaalt aan de aanschaf van energiebesparende apparaten. Maar dat is niet de enige winst. Deze apparatuur verbruikt  minder energie en daarmee een lagere energienota. Kortom, dubbel voordeel! 
HorecaHeaven heeft veel van deze appratuur in het assortiment, denk aan bar, vitrine of display koelingen, LED verlichting (!) vriezers, vaatwassers en veel meer. 

Welke grootkeuken producten komen in aanmerking?
Op de website van het ministerie van Economische Zaken en Klimaat vind je de energielijst 2020. In deze lijst staan alle bedrijfsmiddelen die in aanmerking komen voor de EIA-regeling. Ook vind je hier meer informatie over de werking en het digitale aanmeldformulier. Alleen met dit formulier kan je de EIA-aanvraag indienen. De meeste producten met een A, B of zelfs C label komen in aanmerking!

HorecaHeaven heeft enkele onderdelen voor je op een rij gezet:
 
 Code    EIA energie lijst    Omschrijving                                                          
210304  Pagina 22               Afzuigkap in grootkeukens                                                                          
210805  Pagina 24               Koude- of warmteterugwinningssysteem uit ventilatielucht bij grootkeukens    
220406  Pagina 26               Snelloopdeur voor koel- of vriescellen                                                             
220905  Pagina 29               Energiezuinig afzuigsysteem                                                                        
220116  Pagina 35               Inductie bak- of kookplaat                                                                          
220119  Pagina 35               Inductie frituurtoestel                                                                              
210117  Pagina 35               Infrarood salamander met pandetectie                                                          
210212  Pagina 36               Energiezuinige koel- en/of vriesinstallatie                                                   
220213  Pagina 36               Heetgasontdooisysteem                                                                              
220215  Pagina 37               Energiezuinige professionele koel- of vrieskast                                             
220223  Pagina 38               Transkritische CO2 koel- en/of vriesinstallatie                                               
220809  Pagina 46               Energiezuinige (vaat)spoel-of (vaat) wasmachine                                           
270101  Pagina 71               Elektrische ovens                                                                                       
 
In de bijlage onder dit bericht tref je de complete EIA energielijst 2020 aan.

Voorwaarden
Natuurlijk moet je wel aan de voorwaarden voldoen. Deze voorwaarden hebben we kort voor je op een rij gezet. 
De belangrijkste voorwaarden voor de EIA aanvraag zijn: 

  • Je bent ondernemer en inkomsten- of vennootschapsbelastingplichtig

  • Non-profit organisaties en particulieren hebben geen recht op EIA. Wel is het mogelijk om indirect gebruik te maken van de EIA via een leaseconstructie, waarbij de eigenaar (lessor) van het apparaat (die moet dan wel ondernemer zijn) EIA kan aanvragen

  • Aanvraag moet binnen 3 maanden na de opdracht zijn gemeld

  • Investering moet aan de specifieke eisen van de actuele energielijst voldoen

  • Het totale bedrag aan energie-investeringen moet tenminste €2.500,- per kalenderjaar zijn

  • Het bedrijf maakt winst in de volgende zes jaren of heeft in de laatste 3 jaar winst gemaakt

  • Je hebt eHerkenning nodig om een melding te doen in het eLoket van Rijksdienst voor ondernemend Nederland (RVO). Voor eenmanszaken, maatschappen of vennootschappen onder firma volstaat Digid. In het eLoket van Rijksdienst voor ondernemend Nederland (RVO) wordt uitgelegd hoe je dit kunt doen. Je kan een eHerkenningsmiddel aanvragen via www.rvo.nl/eLoket of direct via www.eHerkenning.nl. Voor een EIA melding heb je een betrouwbaarheidsniveau 1 nodig.

  • Wanneer een investering niet onder een van de specifieke bedrijfsmiddelen is omschreven, kan je deze investering melden onder een van de generiek omschreven bedrijfsmiddelen. Deze zijn te vinden aan het begin van categorie A t/m D, onder de codes 310000, 410000, 320000, 420000, 340000, 440000 en 450000. In dit geval dient de energiebesparing wel te worden aangetoond!

 

Even een Rekenvoorbeeld:
De fiscale winst in 2020 bedraagt € 500.000. De vennootschapsbelasting is 16,5% voor de eerste schijf tot en met € 200.000 en 25% boven € 200.000.
U doet voor € 300.000 nieuwe energie-investeringen. EIA bedraagt 45% van € 300.000, dat is € 135.000.

De fiscale winst wordt nu € 365.000 (€ 500.000 - € 135.000).
Zonder EIA betaalt u € 108.000 vennootschapsbelasting. Met EIA betaalt u slechts € 74.250 vennootschapsbelasting. Uw fiscale voordeel bedraagt € 33.750.
Het netto EIA-voordeel is ongeveer 11% van de investeringskosten.

 

 

Verzending & bezorging

Levertijden
De levertijden zijn gebaseerd op werkdagen. Onze levertijden varieren per product, merk en aantal. De verwachte levertijden zijn afhankelijk van de leverancier en bedragen in de regel 24-48 uur.

Verzendkosten
De bijdrage in de handlings en verzendkosten worden getoond bij het afrekenen van uw winkelwagen, tot € 250 bedragen deze € 9,95.

Levertijd bij vooruitbetaling
Besteld u met een bankoverschrijving, dan ontvangt u uw bestelling 1 - 2 werkdagen nadat wij uw betaling op onze rekening hebben ontvangen. Dit kan afhankelijk van de bank tot 2 werkdagen duren, wanneer wij de betaling bij geschreven hebben krijgt u per email een bevestiging.

Vertraging tijdens verzending
In uitzonderlijke gevallen doet DPD in plaats van 24 uur langer over de bezorging van een bestelling. Heeft u uw bestelling 4 werkdagen nadat hij is verzonden nog niet ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice. Om u zo snel mogelijk van dienst te zijn, verzoeken wij u vriendelijk het onze bevestigings e-mail bij de hand te houden wanneer u ons belt. 

Een bestelling is (gedeeltelijk) geannuleerd
Een bestelling kan om verschillende redenen geannuleerd worden.
Wanneer het product ondanks onze uiterste inspanning om informatie up to date te houden, toch niet leverbaar is.
Het is ook mogelijk dat we uw vooruitbetaling 10 dagen na het plaatsen van uw bestelling nog niet ontvangen hebben. Dit geldt alleen als u voor de betaalmethode ‘bankoverschrijving’ heeft gekozen.

Uiteraard komt voor een geannuleerd artikel de betalingsverplichting te vervallen. Als u al betaald hebt, dan storten we het bedrag zo spoedig mogelijk terug of sturen in overleg met u alsnog het product toe.

Levering op de Wadden eilanden
Voor briefpost en pakketpost bestellingen zijn hier geen extra kosten aan verbonden. Deze worden volgens de standaardprocedure verstuurd. Voor producten geleverd via onze transportdienst (koelkasten & grootkeuken apparatuur) worden wel extra kosten berekend. De producten worden in het laatste geval afgeleverd bij het distributiecentrum voor het betreffende eiland. Wij verzoeken je om contact op te nemen met het distributiecentrum om een bezorg afspraak in te plannen.

Lees meer...

Bestelling

Wanneer u het gewenste artikel gevonden hebt, klikt u op de knop ‘In winkelwagen’. U kunt op elk moment naar uw winkelwagen door rechts bovenaan op ‘winkelwagen’ te klikken of door het toevoegen van artikelen. U rond uw bestelling af door te klikken op ‘Afrekenen’.

Voor een succesvolle bestelling is een geldig e-mailadres, een factuur- en een leveringsadres nodig. Daarnaast hebben we uw telefoonnummer nodig, zodat het externe transportbedrijf, indien van toepassing, snel contact op kan nemen om een bezorgafspraak te maken.

In de rubriek ‘Mijn bestellingen’ vind u een overzicht van uw laatste bestellingen. Wanneer u op ‘Bestelling bekijken’ klikt, krijgt u een gedetailleerd overzicht van uw bestelling na oktober 2017.

Een bestelling per telefoon of e-mail is vanwege privacybescherming niet mogelijk.

 

Betaalmethodes

Betaalmethoden bij Horeca Heaven dé horecagroothandel voor non-food producten, horeca apparatuur en keukenapparatuur van A-merken.
In het kort de betaalmethoden:

iDEAL
Horeca Heaven werkt met iDEAL, de meest voorkomende betaalmethode.

Creditcard
Alle gangbare creditcards worden geaccepteerd.

PayPal
Betalingen via PayPal zijn mogelijk.

Mister Cash / Bancontact
Mister Cash is een betaalmethode speciaal voor onze klanten uit België. Met Bancontact/Mister Cash kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankoop bij ons afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. 
LET OP: betalen kan dus wel, leveren nog niet naar landen buiten Nederland.

Lease
Uw dure en vaak, onverwachte, aankopen gespreid betalen kan met onze lease optie. Hiervoor verwijzen we graag naar onze lease informatie.

Bankoverschrijving (factuur)
Op basis van de ontvangen order bevestiging voldoet u het verschuldigde bedrag. U ontvangt een factuur in pdf-formaat na betaling van de order. 
LET OP! Wij verzenden de bestelling direct nadat wij de betaling op de rekening ontvangen hebben. 

U zit nergens aan vast na het plaatsen van een order met als betaalmethode: bankoverschrijving. U heeft pas definitief besteld zodra wij de betaling van u ontvangen hebben. 

Meer weten? Neem contact op met onze Klantenservice:
E: klantenservice@horecaheaven.nl
T: 085-0768998